Sunday, September 18, 2011

Just one of those days

Tänään on taas huono päivä. Olen melko varma siitä, että olen taasen onnistunut pilaamaan yhden lupaavan suhteen olemalla oma, lääkitsemätön itseni. Elämä alkaa muutenkin ahdistaa, ei ole töitä, ei ole rahaa, ei ole rakkautta, ystävätkin on harvassa.

Viimeisestä tosin saanen syyttää itseäni, olen melkoinen mörökölli, enkä aktiivisesti hae muiden seuraa. En myöskään ole hyvä tutustumaan uusiin ihmisiin, ja minulla kestää melko kauan avautua ja päästää ihmisiä lähelleni. Ilmaisen itseäni yleisesti ottaen myös paremmin esim. mesekeskusteluissa kuin kasvotusten. *sosiaalisesti rajoittunut*

Tiivistettynä siis: olen masentunut ja yksinäinen, ja janoan toisen ihmisen tuomaa hellyyttä ja läheisyyttä. Kaukosuhteet sucks. =(

Näytän siis tänään(kin) maailmalle keskaria, ja painun takaisin peiton alle.
Misantrella out.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...