Wednesday, October 12, 2011

Hello, hello baby, you called, I can't hear a thing

Asiaa puhelimista siis. Anteeksi otsikko, mutta tuo kuuluu noihin muutamaan lempibiisini Lady Gagalta, jota olen hyvin hämmentyneenä huomannut kuuntelevani onnessani silloin tällöin. O_o

Vanha luurini (Nokia 5300 express music pink) oli jo pitkän aikaa yrittänyt kenkkuilla kanssani, lähestyessään kahden vuoden kypsää ikää se alkoi takkuamaan ensimmäistä kertaa, eikä meinannut lopettaa. Takuuajan vetäessä viimeisiään luuri kuitenkin lähti toimimaan taas normaalisti, mutta nyt kolmen ja puolen vuoden iässä se alkoi katkaista puheluita, väitti kerran soittavansa yhtäaikaisesti Pupuhypylle ja hätänumeroon (jonne se ei oikeasti loppujen lopuksi soittanut), 'piip'in sijaan sanoi 'plöönk' ja äänet olivat muutenkin tosi omituisia... Oli siis viimein uuden puhelimen aika.
Kokoero ja Hello Kitty :)

Uudeksi luurikseni valitsin tällä kertaa HTC:n kosketusnäytöllisen Sensation -älypuhelimen. Tiedän, ei mikään järkevin valinta työttömälle, mutta halusin kerrankin jotain vähän uudempaa ja jännempää. Asiaa ei yhtään auttanut myöskään pikkuveljen hehkutus jouluna hankitusta ZTE-puhelimesta (luuri+rajoittamaton netti 6e/kk, beat that offer!) ja sen kaikista käyttötavoista. Onneksi on olemassa osamaksu, joten olen nyt sitten tämänkin osalta Saunalahden orja seuraavat kaksi vuotta. ;P

Puhelimen sain tosiaan jo elokuun puolella, ja olen ollut siihen kyllä tyytyväinen. Olen pelannut ihkaensimmäiset Angry Birds -kokeiluni sillä, olen räpsinyt kuvia, olen leikkinyt Internetissä, olen ladannut muutamia hyödyllisiä sovelluksia (ebay!), sekä hitaasti - mutta varmasti - opetellut kirjoittamaan tekstiviestejä käyttäen vain sormenpäitä enemmän tai vähemmän kapealla kosketusqwerty-näppiksellä. Tykkään. :)




Vielä pitäisi saada vähän uskottavampi säilytyspussukka, Okinawalta ostettu iloisen keltainen Hello Kitty -minipussi kun ei oikein vakuuta itseänikään... ;P

~Misantrella

Tähän loppuun saatte vielä pari täysin muokkaamatonta luurilla räpsäistyä syyskuvaa. :) Kuvauspäivänä oli melko harmaa ilma, joten värikylläisyys ei ole ihan huipussaan.






P.S. Uskaltauduin viimein lisäämään ensimmäisen robo.to -videoni, törmäsin kyseiseen palveluun jo Unagidonin blogin kautta, tein tilin joskus pari viikkoa sitten, ja tänään vihdoin ja viimein sain aikaiseksi kuvailtua. Olin juuri napannut Raitapepun dunastaan ihmettelemään "suurta mualimaa", joten se päätyi sitten vierailevaksi tähdeksi. :) Kuvanlaatu on surkea, tämän takia ei kannattaisi kuvailla iltaisin... toisaalta sentään kaikki inhat näpyt jäävät piiloon, yay!

2 comments:

  1. "Plöönk" ;DDD Hehee. Mäkin olen jo jonkin aikaa harkinnut tommosen älypuhelimen ostoa, mutta samoin mäkin olen työtön, ja tossa vuodenvaihteessa ajattelin tilata sellaisen pokkarikokoisen digijärkkärin, joten se ei kyllä anna myöten yhtään enää puhelimen vaihtoon :/
    Ja tuo robo.to-video on ihana! Ootte niin suloisia :)

    ReplyDelete
  2. Järkkäri varmastikin verottaa rahatilannetta aika isolla kädellä, itsekin moisesta haaveilen, mutta tyydyn nyt toistaiseksi vain pokkarikuvailuun. :)
    Raitapeppu-mummeli kiittää! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...